Често задавани въпросиОбщи въпроси

Общи въпроси

  • Какво представлява Платформата на ShopMania Biz?

    ShopMania Biz е решение за електронна търговия, което позволява на потребителите да създават онлайн магазини. Системата не изисква познания в областта на програмиранети или уеб дизайна и затова всеки може да създаде онлайн магазин с няколко стъпки, дори без да има собствен домейн. Предлагаме интуитивен, лесен за работа интерфейс, през който се избират настройките за б...

  • ShopMania Biz получава ли някакъв дял от продажбите в моите сайтове?

    Не. ShopMania Biz не таксува дял от продажбите, направени през платформата.

  • Как мога да достъпя пощата си?

    За да достъпите пощата си, свързана с Вашия домейн, трябва да достъпите следния адрес: http://webmail.shopmania.biz и да въведете имейл адрес - потребителско име и домейн (например: user@example.com, ако потребителското име е "user" и домейн името е "example.com"), и паролата, която сте въвели на страница "Управление на имейл...

  • Какво ще стане с моя профил след като пробния период (Trial) изтече?

    След регистрация Вие получавате 15-дневен пробен период (Trial), през който ще можете да тествате целия набор от функционалности, с които разполага ShopMania Biz. Преди пробния период да изтече ще имате възможност да изберете измежду платените планове - Премиум или VIP, за да можете да запазите достъпа си до всички функционалности, за уп...

  • Мога ли да използвам собствен домейн?

    Да. Всички магазини, създадени чрез ShopMania Biz, могат да бъдат настроени да се достъпват на собствен домейн или поддомейн. Можете да прехвърлите и управлявате домейна си при ShopMania Biz. Ако вече сте прехвърлили домейна към друга хостинг компания, ще трябва да ги настроите DNS сървърите към shopmania.biz....

  • Мога ли да променям изгледа и дизайна на магазина си, както и да променям местата на елементи и съдържание?

    ShopMania Biz предоставя възможността на всеки администратор на магазин да персонализира дизайна и изгледа според предпочитанията си. Достатъчно е да се достъпи меню Дизайн , за да могат да се извършват необходимите промени като: прикачване на лого, избор на дизайн и цветови настройки, създаване или добавяне на банери и определяне на техните места, определян...

  • Как мога да добавям продукти в каталога си?

    Можете да добавите множество продукти наведнъж (чрез файл) или да добавяте продукти един по един. При въвеждането на продукти с файл, можете да използвате филтри за избор на продукти за качване и какви данни за всеки продукт да се качат....

  • Мога ли да закупя своя ShopMania Biz?

    Вашият магазин работи върху платформата на ShopMania Biz и затова не може да бъде закупен и преместен на други сървъри.

  • Колко магазина мога да направя в един профил?

    Максималният брой магазини към един профил е 5.

  • Как мога да създам нов магазин?

    Можете да създадете нов магазин, използвайки същия профил (регистрация). Трябва единствено да влезете с потребителско име и парола в профила си и да изберете падащото меню в горния десен ъгъл на страницата. Изберете опцията "Създайте нов магазин"....

  • Какво мога да направя, ако имам няколко магазина под повече от един профил, а искам да ги управлявам от един профил?

    В такъв случай, моля, обърнете се към нас на адрес biz@shopmania.bg и ние ще се свържем с Вас с решение на проблема....

  • Посетителите на сайта могат ли да публикуват продуктови мнения?

    Можете да активирате опцията за публикуване на мнения от посетители от меню Настройки -> Настройки на каталога , където ще можете да изберете кой може да оставя продуктови мнения или коментари: всички посетители, само регистрирани или потребители, закупували стоката. Можете също да изберете да се показват само мнения, одобрени от Вас или мнения, които чакат о...

  • Имам идеи за функционалности, които бих желал да имам, но вие не ги предлагате. Могат ли да бъдат изпълнени от вас все пак?

    Вашите предложения винаги са добре дошли. Свържете се с нас на адрес biz@shopmania.bg . Вашите искания за функционалности ще бъдат анализирани от екипа ни по разработки и ако са изпълними ще помислим за тяхното изпълнение....

  • Изтрих данни по погрешка. Как мога да ги възстановя?

    Ако сте изтрили информация по погрешка като продукти, категории, клиентски профили или поръчки, можете да я възстановите до 72 часа от нейното изтриване с използване на препратката за възстановяване , показвана в страниците на продукти, категории, клиенти или поръчки. ShopMania Biz не може да гарантира възстановяването на цялата загубена информация и не...

  • Как да прикача файл в моя магазин?

    Можете да прикачвате файлове със следните разширения: jpg , gif , png , swf , pdf , doc , docx , xls и ppt . Прикачените файлове не трябва да превишават 10 мб всеки. Файловете ще могат да се изтеглят от посетителите на сайта чрез препратка за сваляне. Можете да добавяте такива препратки в продуктовите...

  • Какво представляват Приложенията и как работят?

    Приложенията са допълнителни модули, добавящи повече функционалности на магазина. Приложения се инсталират при нужда, в зависимост от желаните функционалности. Секцията съдържа приложения както от ShopMania BIZ, така и от други разработчици, партньори. Според техния тип приложенията са разделени в няколко категории: за продук...

  • Какво е Mandrill?

    Mandrill изпраща имейл съобщения с висока степен на достигане до клиента, директно в пощенската кутия на получателите. С инсталирането на Mandrill , ще можете да изпращате автоматични съобщения (нотификации за поръчка, потвърждение на абонамент за е-бюлетин, възстановяване на парола), както и други съобщения (известия за изоставени колички, изпращане на фактура,...

  • Как работи управлението на маркери?

    Управлението на маркери е функционалност, която позволява да добавяте, конфигуриране и управление различни маркери на вашия сайт. Какво е маркер? Какво е тригер? Маркерите са HTML/JS кодове, които позволяват поставянето на някои елементи или действия в определени места на вашия сайт (например, за да се измери трафика и/или за записване на поведението...