Често задавани въпросиМоят профил

Моят профил

  • Регистирах се и получих писмото за потвърждение. Защо не мога да вляза в профила си?

    - Първо, уверете се, че се опитвате да влезете от правилната страница. - Второ, уверете се, че въвеждате правилната парола, без да натискате интервал, и се уверете, че не пишете с големи букви (Caps Lock) или че не пишете на кирилица. Трето, ако все още не можете да влезете, моля, използвайте препратката за забравена парола. Ако...

  • Забравих паролата си. Как да я възстановя?

    Ако не помните паролата за профила си или ако не можете да намерите имейл съобщението, което сте получили при активиране на профила, можете да възстановите паролата си чрез избиране на тази препратка: https://biz.shopmania.bg/forgot - трябва да въведете имейл адреса си и да следвате инструкциите, които ще получите в пощата....

  • Моят имейл адрес не е намерен в базата данни.

    Можете да получите това съобщение след опит за влизане с парола в грешна страница. За да влезете в своя профил трябва да влезете от тази страница: https://biz.shopmania.bg/login...

  • Защо не получавам автоматичните съобщения на ShopMania Biz?

    За да сте сигурни, че получавате автоматично изпратените съобщения от системата на ShopMania Biz, трябва да добавите имейл адреса biz@shopmania.bg към Вашите контакти. Това е необходимо особено ако използвате пощите на Yahoo, Hotmail или Gmail....

  • Регистрирах се, но не получавам писмо в пощата си от вас. Какво трябва да направя?

    Възможно е нашето съобщение за потвърждение да не е достигнало до Вас поради няколко причини. В случай, че не получите писмо в продължение на 3 дни след регистрация, моля, пишете ни на този адрес biz@shopmania.bg , като ни дадете и информация за Вашата регистрация. Моля, дайте ни валиден имейл адрес, до който имате достъп....

  • Как мога да променя имейл адреса си в профила си в ShopMania Biz?

    За да промените адреса си е необходимо да достъпите страница Информация за профила , която се намира секция Моят профил , в дъното на контролния панел. Ако старият имейл адрес е зададен като "Alias" (пренасочващ) към друг имейл адрес, можете да продължите да го използвате като такъв или да го замените с нов имейл адрес - ще бъдете помолен да н...

  • Посетителите на сайта могат ли да публикуват продуктови мнения?

    Можете да активирате опцията за публикуване на мнения от посетители от меню Настройки -> Настройки на каталога , където ще можете да изберете кой може да оставя продуктови мнения или коментари: всички посетители, само регистрирани или потребители, закупували стоката. Можете също да изберете да се показват само мнения, одобрени от Вас или мнения, които чакат о...

  • Как работи системата за управление на администраторите?

    Всеки ShopMania BIZ сайт може да има два вида администратори: супер администратор - потребителят, който е създал профила в системата и има пълни права над него; админ - различен от супер админа потребител, на когото се дава селективен достъп през определени секции в контролния панел, за един или повече магазини, създадени в рамките на е...